Total Pageviews

Wednesday, August 24, 2016

庫斯克: 日日 post 文上網

不過當時個 Internet 好少嘢,連政府都未有網站。多數網站都係大學網站同埋啲人自己寫 html 嘅無厘頭網站,咁當然,有 Internet 就一定有你懂的那種網站,不過都係一張 jpg 要十幾分鐘。當時已經有 search engine,最多人用嘅係 Yahoo! 同 AltaVista。面對一片荒蕪嘅 Internet,我知呢樣嘢係一個新時代嘅開端。當時我響同學指導之下,學咗基本嘅 html,自己寫個個人網站,即係有自我簡介、幾張 scan 嘅相(當時未有數碼相機)、幾篇牙痛文章、朋友網站 link 咁。我就係嗰陣開始 post 文上網,密度大約係幾個月一次。呢個習慣一直維持到而家,不過已經唔係幾個月一次,而係日日都有。

庫斯克《Happy Internaut Day:25年前,我哋踏進未來世界》

No comments:

Post a Comment