Total Pageviews

Sunday, February 8, 2015

阮穎嫻: 我食咗毒撚檸檬

我有個毒撚朋友,雖然未毒到唔出街,但行年 33,一次拖都未拍過,一次手都未拖過,平時除了返工,嗜好是一個人行山,一個人踩車,一個人拿著單反老婆,由尖咀行到深水埗,影途中的街景及女仔。莫講話女人的氣味,女人手背肌膚是怎樣的溫度,佢當然沒有概念,問佢邊條山路好行,邊隻鏡頭景深正採光靚,佢就知。我每次約佢,佢都會遲到,話頭先去咗機舖打機,sorry都無句。同佢講嘢,眼睛不敢直線,總是眈天望地。

每一年情人節他都在 facebook 呻無女,話今年情人節又要一個人過,是毒撚的宿命云云。那一年,我突然想做好心,拯救毒撚。由於男友是經濟學家,所以我哋唔過情人節,而毒撚又想搵女陪,我情人節去陪毒撚就是最好的 resource allocation。

於是我同毒撚哥哥講:「喂喂,不如我情人節約你?」毒撚哥哥不是不知道我有男友,他受寵若驚,不過又應承咗。同毒撚出街做咩好?毒撚出身社運搖籃,左到唔左,要佢幫襯大商家,擁護情人節消費主義,點講都唔啱數。而且,他的錢已貢獻給他的單反、鏡頭、單車…… 要毒撚決定同女仔做乜,你不如叫佢去死。而由於雙方都知我只係想拯救毒撚,讓佢踏出第一步,因此也不好要佢全包。我問佢,你 budget 幾多,佢話:「$200」

我的提議是咁的:首先,我哋去太子一間外賣壽司生蠔的舖頭食嘢加買走,另外我會帶支酒。然後,我哋會由太子行到九龍公園,最後起尖東海邊飲酒,咁應該夠豐富又好玩又抵食,捱到一晚啦。佢應承咗。我以為這個拯救毒撚行動會成功,以後,佢就知道同女仔出街係點,佢唔會再怕女仔,佢慢慢就可以脫毒了。

就 2 月 14 下晝,佢突然 msg 我:「我今晚決定同兄弟去明將打大佬,勿念。」(當年明將仲好 hit)就這樣已經有另一半的我竟然食咗毒撚檸檬 & 被放飛機。

阮穎嫻《情人節拯救毒撚行動》

No comments:

Post a Comment