Total Pageviews

Wednesday, February 18, 2015

Big B : 按揭供款比率 250%

真實個案,我早幾年,就有個國內嚟嘅同事,返咗工一個星期,問我平時做咁多按揭,一定識好多地產經紀,叫我介紹個畀佢。咁我問佢,你諗住搵邊區,佢話都有上網睇過,覺得南區幾好,又係港島區,又冇市區咁密度高。咁我咪介紹個香港仔嘅經紀阿陳仔畀佢。

最後佢老豆同老媽子落咗黎陪佢睇樓,陳仔同我講返,佢老豆話,香港仔,嗰度係食海鮮架喎,漁村嚟喎。重話冇返過千尺,同家鄉住開嗰啲差唔多大嘅話,都唔考慮。大家都知,今時今日,有得住海怡半島,外母都唔只請食雞脾啦,嫌三嫌四。最後,佢買咗貝沙灣。陳仔話佢哋睇樓嗰日,係大堂撞見徐子珊喎。斷估佢老豆都唔太知係邊個,聽到個名,以為係徐子淇之類,轉頭就簽成咗。之後成個香港仔 XX 閣物業代理班經紀,又咭片,又電話咁麻 X 煩咗我成個月。我簡單計一計,我同事做內部,估佢頂籠 3 皮野一個月,有可能只得 2 皮。就用 3 皮野計,咁供款比率唔係一般人嘅 50%,而係 5 倍,250%,當然如果佢有借錢做按揭嘅話。

Big B 《我是個做了114個月銀行的憤青》

No comments:

Post a Comment