Total Pageviews

Tuesday, May 5, 2015

姐死姐還在: 頭頂好似有烏鴉飛過. . .

有一年我喺東京藥妝店買左大量物品,而我除左「係」呢句日文,我咩日文都唔識。我喺保濕噴霧個個架求其買左支噴霧。如事者,我噴左一星期左右,有一日,我同事見到我噴,我就沾沾自喜 mode 問佢噴唔噴,並伸出友誼之手,邀請同 department 嘅女人過來試噴,噴完一大輪,有個識日文嘅女人拎左我支噴霧睇,一睇真係「震驚13億嘅人民」,原來我個支唔係噴面嘅保濕噴霧,而係衣物除臭噴霧。個一刻,所有女人都紛紛衝去廁所洗面,並對我作出咒罵。我真係「紅都面哂」,因為,我已經噴左一個星期。我就好似卡通片入面 D 人咁,頭頂好似有烏鴉飛過。

姐死姐還在《夏天為大地帶來汗水…》

No comments:

Post a Comment