Total Pageviews

Tuesday, June 14, 2016

健吾: 被批判的事情是一樣的

年輕人和老泛民被批判的事情,是一樣的。而我的高級知識分子、現職某大學合約講師的朋友 K就說:「當大局沒有年輕人,為什麼要大局為重?香港撕裂,大家都輸。如果我是年輕人,為什麼我要給你贏、我輸?就大家都輸,大家一齊仆 × 吧。至少我死,也要找你陪葬。整你唔死,都要你辛苦一下,佢地都當贏㗎啦。咁如果大家都輸,即係冇人贏啦?對後生仔來講,仲叫有得打。但要後生仔『大局為主』,聽『雷動計劃』,乜乜物物,我想,用依家高登一句網絡術語講:真係『so99ly』睬你都生芒果。」

健吾《誰要在乎你耐不耐煩?》

No comments:

Post a Comment