Total Pageviews

Sunday, March 13, 2016

小盛女: 我個樣真係太易恰

話說我今日去街市買生果,「三個橙吖唔該。」然後生果檔大佬求求其其用咗唔夠三秒就掉咗三個橙落袋,收咗我二十蚊。我行咗幾步,覺得唔對路,打開個袋睇吓,發覺三個都爛爛哋,於是我鼓起勇氣走返去,問可唔可以換過個,佢兇神惡殺咁話:「呢啲唔係爛!你唔識睇啫!」同時用咗唔夠兩秒是但換咗個比我,其實我唔明點解買個橙都要受氣,或者我個樣真係太易恰。我係唔識睇啲橙靚唔靚,但起碼都識睇爛唔爛,而且點解我咁懷疑佢呢,就係因為以前試過去街市買蕉,我話唔係好識揀,叫個生果檔阿叔幫我揀,佢仲話呢梳蕉最靚喇阿妹,我當然信到十足十,點知一返屋企搣開,頂!黑心蕉嚟,個心爛,成條都唔食得,仲比阿媽笑我:「好日都唔買蕉,一買就買著爛心蕉,你都算叻女喇!哈哈哈!」

小盛女《其實我真係好驚去街市買餸》

No comments:

Post a Comment