Total Pageviews

Sunday, June 15, 2014

葉朗程: 勁過癮

寫到今天,有些人讚,亦有更多人彈,所以到現在仍然在學習怎樣面對批評。但掌聲與噓聲之間,如果你問我,做葉朗程有乜嘢感覺,我真係三個字講完:「勁過癮。」每個星期,經歷過的甜酸苦辣,聽說過的謬論趣聞,一切一切,可以透過自己的文字與人分享,仲唔過癮?記得有一次,我在 IFC 的超級市場買薯片,等候付錢的時候,在我前面排着兩個女生。其中一個說:「葉朗程搞大咗 Danielle 個肚呀。」另一個的回答讓我吃驚:「如果我係 Danielle 就好啦。」你話啦,你是排在兩位女士後面的葉朗程,過唔過癮?

曾經身在不同場合,聽到有人提及葉朗程,我也勁有衝動大聲高呼:「我就係啦!」但當然,每一次我都辛苦的忍着,沒有爆出來,因為我每一天都在提醒自己:做葉朗程最過癮的地方,就是因「匿名」而獲得的隨心所欲。好一句隨心所欲,細心想一想,我們今天做人,為口奔馳,有幾多個可以做到真正的隨心所欲?

葉朗程《告白》

No comments:

Post a Comment