Total Pageviews

Wednesday, August 26, 2015

豬柳蛋漢堡

【網上笑話一則.】..

某大快餐連鎖店內:
服務員: 「小姐,請問有乜幫到你?」
我: 「兩個豬柳蛋漢堡丫唔該,加杯大可樂,快。」
服務員: 「豬柳蛋漢堡?要蛋喎 ?」
我呆一呆: 「要蛋 ! 」個蛋才是豬柳蛋的靈魂所在,點可以無。
服務員: 「咁不如換火腿扒漢堡,一樣價錢。」
我: 「唔換啦,我趕時間... 」
服務員: 「唔係嚟,妳真係要蛋喎?!」
我火了: 「豬! 柳! 蛋! 漢! 堡! 」
服務員: 「要蛋喎?!」
我: 「我一定要蛋!!! 」
服務員: 「對唔治小姐,真係要蛋 15 分鐘呀。 」

No comments:

Post a Comment