Total Pageviews

Saturday, March 7, 2015

人在中環 - CK: 發揮長處 vs 刻服弱點

到底你需要一個環境,讓你既孩子能夠發揮長處,而佢既弱點不會在那個環境裡面過份暴露;還是你需要一個相反的,讓孩子可以走出自己 comfort zone,刻服自己弱點既地方?同一個孩子,家長既 approach 係前者還是後者,對所謂「適合」既學校既選擇,應該會有天同地既分別吧。

我認識有些朋友,對教育子女,又或者對選擇學既考慮時,會有一套非常肯定,甚至係我認為傾向武斷、極端既想法。當然,我對我既孩子應該選擇咩學校讀書,其實都係有點preference 的,但對此,我自己既反省係:當中我這些想法,很大程度其實是將我自己投射咗入去;我覺得自己以前欠缺咗些甚麼,我希望「做個相反」地去令我既孩子不會失去我失去過嘅嘢。但實情係,佢係佢、我係我,而且時代也真的差了很遠,即使是同一間學校,三十年之後,其實甚麼也作不了準。

人在中環 - CK《續談「名校」》

No comments:

Post a Comment