Total Pageviews

Monday, March 16, 2015

葉朗程: 你真係 short 得幾勻循

你覺得佢日日 whatsapp 轟炸我,好勤力,好進取?我覺得佢係好無能,好冇心。我畀份功課你做,叫你搵個荀盤;你就畀番一堆資料我,叫我陪你一齊搵個筍盤出嚟。咁即係你叫我同你一齊做功課?你真係 short 得幾勻循。... ... 只要你記着兩句話,無論做甚麼職業,就算你唔係最型,都肯定唔會係最豬嗰個。別在勤力的人面前裝勤力,這只會顯得你更懶。別在聰明的人面前裝聰明,這只會顯得你更蠢。

葉朗程: 《最有型職業‏》

No comments:

Post a Comment