Total Pageviews

Monday, January 11, 2016

山地媽: 窮得風流

揀男朋友,貪靚仔、貪玩得、貪有才華,就是無考慮對方阿爸有冇錢。我家裡小康,做生意、住私 樓,叫做讀名校神科,前程似錦。識男仔不求攀龍附鳳,只求好 pure 好 true 的puppy love,不問家底便一頭栽進去,拖友都是窮光蛋,但窮得風流。不過,我勉強算是第二種拜金港女,即是即使男友窮,但肯花錢對我好,我便開心。讀中學時的男朋友,靚仔玩得,貌似 MK 但其實好勝上進,不過無論家境出身都不是港女會看得上眼那種。Band 5 MK仔拖名校餐廳太子女,有點像尋夢園故事。

山地媽《我又乜乜乜:好 pure 好 true 的少女山地媽》

No comments:

Post a Comment