Total Pageviews

Monday, September 1, 2014

Benson:錢搵唔晒,但係時間唔等人

「記唔記得我間 dream house?」記得,Island Grove。
「上個月,我揸車經過 Island Grove,然後我望一望嗰幾間屋,突然間,我覺得就算住到入去都未必會開心。既然住到入去都未必開心,咁我做得咁辛苦為乜?之後我自己諗咗好耐,我決定要做啲令自己真係開心嘅嘢。錢搵唔晒,但係時間唔等人。」

我呆晒,呆得徹徹底底。對於凡人如我葉朗程,我覺得 Benson 直情係「 short 」咗。但是對佛家來說,可能這就是頓悟。像我這樣的金錢奴隸,幾時上岸,真係唔到自己話事。但願有一天,你我都能忽然頓悟。去到那個境界,我們就會知道,上岸,原來純粹隨心

 葉朗程《上岸》 

No comments:

Post a Comment