Total Pageviews

Tuesday, April 29, 2014

葉朗程: 咁點有計傾呀?

我的感受是,投身社會後,交朋友的過程,好像暗地裏都附帶着條件。Oh,你做 Deutsche Bank,我做 JP Morgan,有共同話題喎,出嚟飲杯嘢啦,飲幾多食幾多唔緊要,我請,大家啱傾嘛。見多幾次,玩多幾次,熟咗啦,就叫朋友囉。

喂,唔係喎,我做匯豐,你揸的士,大家仲有冇計傾?唔好玩啦,我下個月約咗朋友去瑞士旅行,你有冇錢 join 我?冇呀?咁點有計傾呀?You see,附帶條件的。如果今日葉朗程突然破產然後改行揸綠 van,boom,九成的所謂朋友全部走哂。淨低冇走嗰一成,就是華仁的朋友。所謂兄弟,就是這個層次。

葉朗程《華仁的浪漫》

No comments:

Post a Comment