Total Pageviews

Tuesday, April 8, 2014

葉朗程: 被動是策略,內涵是條件,努力是武器

初次見面,我們要找一個機會,把一粒小小的種子放在他們心裏。種子怎樣放,很難具體說明,但其關鍵就是你自己有沒有事前做足準備功課。舉個例,曾經有個客,同佢第一次見面,本來佢話純粹喺佢 office 傾兩句,點知佢同我越傾越起勁,甚至即晚叫埋佢老婆出嚟,要我同佢哋一齊食飯。

點做到? 因為佢想代理某個食品牌子,而我「恰巧」又對這方面「極有經驗」。這盤生意通常有幾多倍 EBITDA,之後是否容易 cash out,我都瞭如指掌。點解咁啱我會知咁多? 因為我事前找人打聽過,再跟東京那邊的同事做過百幾頁有關方面的 research。

被動是策略,內涵是條件努力是武器。我經常在想,如果有一天,我跟李嘉誠先生一同被困在長江中心的升降機內,那短短的五分鐘,我會跟他怎樣 sell 自己。你可能覺得葉朗程好無聊,諗埋啲咁不切實際嘅嘢,但我以肯定的告訴你,幸運會永遠眷顧有準備的人

葉朗程: 《鳳凰傳‏》


No comments:

Post a Comment