Total Pageviews

Tuesday, December 31, 2013

白駒榮: 《客途秋恨》

Cantonese Opera


涼風有信,秋月無邊。
睇我思嬌情緒好比渡日如年。小生係繆姓乃是蓮仙字,為憶多情嘅歌女呀叫做麥氏秋娟。見 佢聲色以共性情人讚羨,佢更兼才貌仲的確兩相全。
今日天隔一方難見面,是以孤舟沉寂晚景涼天。你睇斜陽照住嗰對雙飛燕,睇我獨倚蓬窗我就思悄然。耳畔聽得秋聲桐葉落,又只見平橋衰柳鎖寒煙。第一觸景係更添情懊惱囉,睇我懷人愁對嗰個月華圓。
即係舊約難如潮有信,新愁深似海無邊。睇我呢種情緒悲秋同宋嘅玉,況且客途黎抱恨你話 叫我對乜誰言。近日聽得話有羽書馳諜報,重話干戈亂擾江村。
崑山玉石也遭焚毀,好似避秦男女入桃源。你係幽蘭不肯受污泥染,又怕賊兵來犯月中仙。 你話嬌花若被狂風損,嗰陣玉容無主情乜誰憐。一定輾轉馬前遭血濺,日落魂歸玉化煙。你話若然你豔質係遭兇暴,我寧願同埋白骨去伴姐妝前。
或者死後得成連理樹,好過生時常在呢個奈河邊,但望慈航法力總要行方便,把楊枝甘露救出火坑蓮。等你劫難逢兇俱化吉,個的災星魔障兩不相牽。睇我心似轆轤千百轉,空綣戀 . . .

No comments:

Post a Comment