Total Pageviews

Friday, September 4, 2015

陳賢:寂寞埋堆

隨著你在公司愈來愈進取,不少同事均在背後攻擊你靠關係、贏在跑跑線、擦鞋仔及惡人等名號,你的朋友,近乎由少變無。「明明同 Post 既 Cindy 同我有傾有講,點解都避咗我?」「明明我無攻擊過任何人,點解佢地會敵視我?」

你,有點寂寞,但沒有再埋堆的意圖,亦沒有動搖爭取事業成功的決心。十年過去了,你分得清楚同事,本來就是同事,比賽,就是比賽。乜鬼友誼第一?咁我參賽來做咩姐,我不如放棄參加比賽同你飲酒唱 k 通宵直落好過?這天,又升職的你,終於成為了 Director。公司舉辦了一個小型慶祝儀式,四周擺滿香檳和小食,不少同事走過來和你客氣地講恭喜,卻又很快走開。當所有人都恭喜過你,又餘下你一人獨自站在原地

陳賢:《你係友誼小姐定冠軍麥明詩?》

No comments:

Post a Comment