Total Pageviews

Sunday, August 17, 2014

人在中環CK:你同我都有份整死香港

我跟他說,我很難認同他的想法,他說我這種人,太樂觀了。盲目樂觀最終會傷害自己。政治立場上,很少人會說我是「樂觀」的,事實上,說我過份悲觀甚至盲目恐共的人還肯定比較多。

「你嘅過份樂觀,唔係對政府嘅睇法,而係對香港人呀。」朋友 C 說:「香港人,絕大部份同我一樣,係非常自私架。你自己可能都未必察覺,但你,去到嗰啲關頭,最終同我其實都只會係一樣。」

「當絕大部份人都如你同我一樣自私,呢個地方,唔會有機會 turnaround。」

...主場的「遺言」當中,我只記得三個字:我恐懼。讓我想起了身邊那位每日想著努力賺錢移民的朋友 C,曾經跟我講過的一段話:「以前有報道話香港人想移民,係因為冇咗『家』嘅感覺。講到咁感性,多餘啦。香港人想移民,係因為佢哋知道香港冇得救,即使你願意留響度,都係唔會救得番。香港,係敗番響香港人自己嘅手上面,你同我,都有份整死香港。」

人在中環CK:《我的四個撐建制朋友(三)》

No comments:

Post a Comment