Total Pageviews

Monday, October 14, 2013

人在中環CK: 玩到你一棟都冇

讀者朋友跟我講故事,問我為甚麼呢個商業社會係咁既樣子。佢只係個想「做好份工」既人,點解咁卑微既要求,都冇辦法得到實現。

我既答案,都係果句:商業社會裡面,辦公室政治,無處不在。你想搵一個地方,冇呢啲politics 既 element,可以讓你呢個「只想做實事」既人去發揮,其實係天方夜譚。你當然可以繼續追逐你心目中既空中樓閣,但你要有不斷失望既準備。與其感懷身世,倒不如思考一下,響有政治元素影響既工作環境底下,如何可以生存,甚至穩步前行。環境永遠唔會遷就你,只有你去適應佢

還有一個小忠告:唔好再將「我只想做實事」掛響口邊,更加唔好讓呢個美好既想法,不問情由地植入自己既意識之中。就算你係真心想做實事,都唔好太著跡地表現出來。有心人睇中你「只想做實事」既心態之後,往往可以響你身上,搵到唔少著數,卑鄙既甚至可以玩到你一棟都冇。商業社會,緊記好好保護自己。

摘自人在中環CK《誰不想做實事》

No comments:

Post a Comment